Увага! На сайті розміщено статистичні матеріали ЗНО-2017 (результати) в Кіровоградській області

Пошук по сайту

 

Календар ЗНО-2018

 основна сесія

22 травня

 

Математика

 

 

24 травня

 

 

Українська мова і література

 

29 травня

 

Іспанська мова

 

 

29 травня

 

 

Німецька мова

 

 

29 травня

 

 

Французька мова

 

 

1 червня

 

 

 Англійська мова 

 

 

4 червня

 

 

Біологія

 

 

6 червня

 

 

Історія України

 

 

8 червня

 

 

Географія

 

 

11 червня

 

 

Фізика

 

 

13 червня

 

 

Хімія

 

 

 

Корисні посилання

Результати моніторингового дослідження стану впровадження профільного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах Кіровоградської області

   На виконання Указу Президента України від 4 липня 2005 р. № 1013 «Про невідкладні заходи щодо забезпечення функціонування та розвитку освіти в Україні», завдань, поставлених Прем’єр-міністром України на нараді з керівниками загальноосвітніх навчальних закладів 01.10.2009 р., спільного наказу Міністерства освіти і науки України та Академії педагогічних наук України від 10.06.2008 р. № 510/55 «Про спільні заходи МОН та АПН України щодо створення системи моніторингових досліджень різних рівнів системи загальної середньої освіти», наказу управління освіти і науки облдержадміністрації від 01.03.2010 р. №73 «Про стан впровадження профільного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах» та з метою поліпшення якості загальної середньої освіти протягом 2010-2013 років було проведено моніторингове дослідження стану впровадження профільного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах області.

   Замовником дослідження виступило управління освіти і науки Кіровоградської обласної державної адміністрації.

   Дане дослідження дало можливість створити цілісне бачення стану впровадження профільної освіти у загальноосвітніх навчальних закладах області; з`ясувати стан готовності учнів, педагогів, батьківської громади до переходу до профільної старшої школи, перевірити рівень готовності старшокласників до майбутньої діяльності у професійній сфері, здатність до самостійної науково-практичної, дослідницько-пошукової діяльності, саморозвитку та самоосвіти.
   Дослідження стало підготовчим етапом у формуванні навичок роботи з тестовою формою контролю з різних профільних предметів, оскільки тестування є сучасним інструментом педагогічного оцінювання, універсальною формою контролю знань, умінь та навичок.
Моніторингове дослідження рівня навчальних досягнень учнів 10-11-х класів з профільних предметів надало об’єктивну і достовірну інформацію про стан забезпечення рівного доступу учнівської молоді до здобуття загальноосвітньої профільної та початкової допрофесійної підготовки, неперервної освіти впродовж усього життя, виховання особистості, здатної до самореалізації, професійного зростання й мобільності в умовах реформування сучасного суспільства.

   Узагальнені результати моніторингового дослідження. Завантажити