Пошук по сайту

 

Корисні посилання

Результати моніторингового дослідження стану впровадження профільного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах Кіровоградської області

   Замовником дослідження виступило управління освіти і науки Кіровоградської обласної державної адміністрації.

   Дане дослідження дало можливість створити цілісне бачення стану впровадження профільної освіти у загальноосвітніх навчальних закладах області; з`ясувати стан готовності учнів, педагогів, батьківської громади до переходу до профільної старшої школи, перевірити рівень готовності старшокласників до майбутньої діяльності у професійній сфері, здатність до самостійної науково-практичної, дослідницько-пошукової діяльності, саморозвитку та самоосвіти.
   Дослідження стало підготовчим етапом у формуванні навичок роботи з тестовою формою контролю з різних профільних предметів, оскільки тестування є сучасним інструментом педагогічного оцінювання, універсальною формою контролю знань, умінь та навичок.
Моніторингове дослідження рівня навчальних досягнень учнів 10-11-х класів з профільних предметів надало об’єктивну і достовірну інформацію про стан забезпечення рівного доступу учнівської молоді до здобуття загальноосвітньої профільної та початкової допрофесійної підготовки, неперервної освіти впродовж усього життя, виховання особистості, здатної до самореалізації, професійного зростання й мобільності в умовах реформування сучасного суспільства.

   Узагальнені результати моніторингового дослідження. Завантажити