Увага! Календар ЗНО-2019: 21.05 - математика, 23.05 - українська мова і література, 27.05 - іспанська, німецька, французька мови, 28.05 - англійська мова, 30.05 - фізика, 04.06 - історія України, 06.06 - біологія, 11.06 - географія, 13.06 - хімія

Пошук по сайту

 

Календар ЗНО-2019

  Основна сесія

21 травня

 

Математика

 

 

23 травня

 

 

Українська мова і література

 

27 травня

 

Іспанська, німецька, французька мови

 

 

28 травня

 

 

Англійська мова

 

 

30 травня

 

 

Фізика

 

 

04 червня

 

 

 Історія України

 

 

06 червня

 

 

Біологія

 

 

11 червня

 

 

Географія

 

 

13 червня

 

 

Хімія

 

 

 

Корисні посилання

Результати моніторингового дослідження стану впровадження профільного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах Кіровоградської області

   Замовником дослідження виступило управління освіти і науки Кіровоградської обласної державної адміністрації.

   Дане дослідження дало можливість створити цілісне бачення стану впровадження профільної освіти у загальноосвітніх навчальних закладах області; з`ясувати стан готовності учнів, педагогів, батьківської громади до переходу до профільної старшої школи, перевірити рівень готовності старшокласників до майбутньої діяльності у професійній сфері, здатність до самостійної науково-практичної, дослідницько-пошукової діяльності, саморозвитку та самоосвіти.
   Дослідження стало підготовчим етапом у формуванні навичок роботи з тестовою формою контролю з різних профільних предметів, оскільки тестування є сучасним інструментом педагогічного оцінювання, універсальною формою контролю знань, умінь та навичок.
Моніторингове дослідження рівня навчальних досягнень учнів 10-11-х класів з профільних предметів надало об’єктивну і достовірну інформацію про стан забезпечення рівного доступу учнівської молоді до здобуття загальноосвітньої профільної та початкової допрофесійної підготовки, неперервної освіти впродовж усього життя, виховання особистості, здатної до самореалізації, професійного зростання й мобільності в умовах реформування сучасного суспільства.

   Узагальнені результати моніторингового дослідження. Завантажити