Пошук по сайту

 

Корисні посилання

Результати проведення моніторингового дослідження рівня навчальних досягнень учнів 9 (10)-х класів загальноосвітніх навчальних закладів Кіровоградської області з української мови, математики та історії України

   Моніторингове дослідження рівня навчальних досягнень учнів 9-х класів з української мови, математики, історії України дозволило отримати об’єктивну і достовірну інформацію про рівень засвоєння шкільної програми та здатності застосовувати знання в стандартних і нестандартних ситуаціях, допомогло своєчасно виявити ключові проблеми і скорегувати їх на етапі основної школи.

   В дослідженні взяли участь навчальні заклади: Вільшанського, Знам’янського, Кіровоградського, Новоархангельського, Новомиргородського, Олександрівського, Онуфріївського, Світловодського районів та міста Світловодська.

   Узагальнені результати моніторингового дослідження. Завантажити