Додаткова сесія ЗНО завершена. Бажаємо успіхів майбутнім абітурієнтам!

Пошук по сайту

 

Календар ЗНО-2017

 основна сесія

23 травня

 

Українська мова і література

 

 

25 травня

 

 

Іспанська мова

 

25 травня

 

Німецька мова

 

 

25 травня

 

 

Французька мова

 

 

29 травня

 

 

Англійська мова

 

 

31 травня

 

 

 Математика 

 

 

2 червня

 

 

Історія України

 

 

6 червня

 

 

Російська мова

 

 

8 червня

 

 

Біологія

 

 

12 червня

 

 

Географія

 

 

14 червня

 

 

Фізика

 

 

16 червня

 

 

Хімія

 

 

додаткова сесія

3 липня

 

Українська мова і література

 

 

4 липня

 

 

Англійська мова

 

4 липня

 

Російська мова

 

 

5 липня

 

 

Математика

 

 

6 липня

 

 

Історія України

 

 

7 липня

 

 

 Біологія 

 

 

7 липня

 

 

Іспанська мова

 

 

7 липня

 

 

Німецька мова

 

 

7 липня

 

 

Французька мова

 

 

10 липня

 

 

Географія

 

 

11 липня

 

 

Фізика

 

 

12 липня

 

 

Хімія

 

Корисні посилання

Результати проведення моніторингового дослідження рівня навчальних досягнень учнів 9 (10)-х класів загальноосвітніх навчальних закладів Кіровоградської області з української мови, математики та історії України

   На виконання наказу управління освіти і науки облдержадміністрації від 01.03.2010 р. № 72 «Про вивчення рівня навчальних досягнень учнів загальноосвітніх навчальних закладів з української мови, математики та історії України» обласним навчально-методичним центром сучасних технологій оцінювання якості освіти було проведено моніторингове дослідження «Дослідження рівня навчальних досягнень учнів 9 (10)-х класів загальноосвітніх навчальних закладів Кіровоградської області з української мови, математики та історії України», мета якого є вивчення рівня сформованості в учнів 9-х класів умінь і навичок з української мови, математики та історії України в контексті готовності до навчання в старшій школі  та визначення основних чинників, які впливають на якість освіти випускників основної школи з української мови, математики та історії України.

   Моніторингове дослідження рівня навчальних досягнень учнів 9-х класів з української мови, математики, історії України дозволило отримати об’єктивну і достовірну інформацію про рівень засвоєння шкільної програми та здатності застосовувати знання в стандартних і нестандартних ситуаціях, допомогло своєчасно виявити ключові проблеми і скорегувати їх на етапі основної школи.

   В дослідженні взяли участь навчальні заклади: Вільшанського, Знам’янського, Кіровоградського, Новоархангельського, Новомиргородського, Олександрівського, Онуфріївського, Світловодського районів та міста Світловодська.

   Узагальнені результати моніторингового дослідження. Завантажити