Увага! Календар ЗНО-2019: 21.05 - математика, 23.05 - українська мова і література, 27.05 - іспанська, німецька, французька мови, 28.05 - англійська мова, 30.05 - фізика, 04.06 - історія України, 06.06 - біологія, 11.06 - географія, 13.06 - хімія

Пошук по сайту

 

Календар ЗНО-2019

  Основна сесія

21 травня

 

Математика

 

 

23 травня

 

 

Українська мова і література

 

27 травня

 

Іспанська, німецька, французька мови

 

 

28 травня

 

 

Англійська мова

 

 

30 травня

 

 

Фізика

 

 

04 червня

 

 

 Історія України

 

 

06 червня

 

 

Біологія

 

 

11 червня

 

 

Географія

 

 

13 червня

 

 

Хімія

 

 

 

Корисні посилання

Моніторингове дослідження стану впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у загальноосвітніх навчальних закладах

   Відповідно до Закону України “Про основні засади розвитку інформаційного суспільства в Україні на 2007-2015 роки”, на виконання Указу Президента України від 30 вересня 2010 року № 926 “Про заходи щодо забезпечення пріоритетного розвитку освіти в Україні”, наказів Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 01.04.2011 № 302 “Про заходи щодо впровадження електронного навчального контенту”, від 14.12.2011 р. № 1431 «Про проведення моніторингового дослідження стану впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у загальноосвітніх навчальних закладах» та відповідно до наказів КОІППО імені Василя Сухомлинського від 28.03.2012 р. № 34 «Про проведення моніторингового дослідження стану впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у загальноосвітніх навчальних закладах області», від 30.03.2015 №21 «Про проведення ІV етапу моніторингового дослідження стану впровадження  інформаційно-комунікаційних технологій у загальноосвітніх навчальних закладах області» з метою вивчення стану створення сучасного навчального середовища у загальноосвітніх навчальних закладах України, впровадження в навчально-виховний процес інформаційно-комунікаційних технологій  у квітні 2015 року проведено ІV етап моніторингового дослідження стану впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у загальноосвітніх навчальних закладах.

   Моніторингове дослідження здійснювалось методом анкетування респондентів різних груп, відповідно до вибірки, визначеної МОН України. До анкетування залучено 41 вчитель молодших класів, а вчителів біології, хімії, основ здоров’я, іноземної мови, музичного мистецтва, художньої культури, української мови та літератури, керівників ЗНЗ по 44. До дослідження залучені Олександрівський та Світловодський райони, а також міста Знам'янка і Світловодськ.  

   Результати моніторингового дослідження (таблиці з узагальненими результатами) надіслані до відділу науково-методичного забезпечення моніторингових досліджень Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН України  у визначені терміни.