Увага! На сайті розміщено статистичні матеріали ЗНО-2017 (результати) в Кіровоградській області

Пошук по сайту

 

Корисні посилання

Моніторингове дослідження якості підручників для 2-го та 5-го класу

knigi monitoringУ квітні-травні 2015 року проводилось Моніторингове дослідження якості підручників для 2-го та 5-го класуДослідження спрямоване на з’ясування суспільної та педагогічної думки стосовно якості структури, змісту, рівня науковості та доступності, виховного впливу на учнів навчального матеріалу підручників, рекомендованих МОН України для 2-го та 5-го класів загальноосвітніх навчальних закладів.

 

   Відповідно п. 2.2. наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 30.05.2013 № 645 «Про проведення апробації та моніторингових досліджень якості навчальної літератури для загальноосвітніх навчальних закладів у 2013/2014 - 2014/2015 навчальних роках», листа ІІТЗО від 24.03.2015 № 14.1/10-47 «Про проведення моніторингового дослідження якості навчальної літератури  для учнів 2 та 5 класів загальноосвітніх навчальних закладів», наказу директора департаменту освіти і науки облдержадміністрації від 10.04.2015 р. № 164 «Про проведення моніторингового дослідження якості підручників для учнів 2 та 5 класів загальноосвітніх навчальних закладів у 2014/2015 навчальному році» та наказу КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського» від 16. 04. 2015 р. № 30 у квітні-травні 2015 року проводилось Моніторингове дослідження якості підручників для 2-го та 5-го класу

   Метою дослідження є визначення якості підручників та відбір таких видань, які найкраще сприяють формуванню особистісно зорієнтованого, компетентнісного і діяльнісного підходів до навчально-виховного процесу, передбачених Державним стандартом початкової загальної освіти. Дослідження спрямоване на з’ясування суспільної та педагогічної думки стосовно якості структури, змісту, рівня науковості та доступності, виховного впливу на учнів навчального матеріалу підручників, рекомендованих МОН України для 2-го та 5-го класів загальноосвітніх навчальних закладів. 

   Моніторингове дослідження здійснювалось методом анкетування вчителів та батьків учнів.

   Кількість підручників для 2-го класу, які досліджувалися в області – 7; кількість підручників для 5-го класу – 10.

   До участі у дослідженні залучені всі райони і міста області. В анкетуванні щодо кожного підручника повинні були взяти участь 50 учителів і 250 батьків учнів, відхилення від рекомендованої вибіркової сукупності відбулися тому, що область не забезпечена в достатній кількості підручниками: «Російська мова» (автори: Лапшина І.М., Зорька Н.М.); «Російська мова» (автори: Статівка В.І., Самонова О.І.); «Французька мова для поглибленого вивчення» (автор: Клименко Ю.М.). Зокрема, це стосується навчальних закладів м. Кіровограда, м. Знам’янки, м. Олександрії, м. Світловодська. 

   Результати моніторингового дослідження (таблиці з узагальненими результатами) надіслані до відділу науково-методичного забезпечення моніторингових досліджень Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН України  у визначені терміни.