Увага! На сайті розміщено статистичні матеріали ЗНО-2017 (результати) в Кіровоградській області

Пошук по сайту

 

Календар ЗНО-2018

 основна сесія

22 травня

 

Математика

 

 

24 травня

 

 

Українська мова і література

 

29 травня

 

Іспанська мова

 

 

29 травня

 

 

Німецька мова

 

 

29 травня

 

 

Французька мова

 

 

1 червня

 

 

 Англійська мова 

 

 

4 червня

 

 

Біологія

 

 

6 червня

 

 

Історія України

 

 

8 червня

 

 

Географія

 

 

11 червня

 

 

Фізика

 

 

13 червня

 

 

Хімія

 

 

 

Корисні посилання

Проведений І етап моніторингового дослідження стану впровадження інклюзивної освіти у навчальних закладах області

   На виконання наказу начальника управління освіти, науки, молоді та спорту Кіровоградської обласної державної адміністрації від 20.12.2016 р. № 892 «Про проведення моніторингового дослідження стану впровадження інклюзивної освіти в навчальних закладах області», з метою вивчення стану впровадження інклюзивної освіти в загальноосвітніх навчальних закладах області протягом лютого – березня 2017 року був проведений І етап моніторингового дослідження стану впровадження інклюзивної освіти у навчальних закладах області (наказ КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського» від 27.01.2017 р. №9).

   І етап моніторингу проходив на базі загальноосвітніх навчальних закладів шістнадцяти районів (Благовіщенський, Вільшанський, Голованівський, Добровеличківський, Долинський, Знам'янський, Кіровоградський, Маловисківський, Новгородківський, Новоархангельський, Новомиргородський, Новоукраїнський, Олександрівський, Олександрійський, Онуфріївський, Петрівський) та чотирьох міст (Знам’янка, Олександрія, Світловодськ, Кропивницький).

   Загальна кількість респондентів, які брали участь в дослідженні, складає 381 особу.

   Вибірку було сформовано таким чином, що до моніторингу залучалися учні з особливими освітніми потребами, які навчаються в загальноосвітніх навчальних закладах області, що проживають у містах і сільській місцевості, відповідно їхні батьки, а також методисти методичних кабінетів, керівники загальноосвітніх навчальних закладів, класні керівники та асистенти вчителів, що працюють з дітьми з особливими потребами (завантажити вибірку).

   У І етапі моніторингового дослідження стану впровадження інклюзивної освіти в навчальних закладах області використані анкети (у вигляді послідовних запитань), які пропонувалися кожній групі респондентів: методистам методичних кабінетів, керівникам загальноосвітніх навчальних закладів, класним керівникам, батькам учнів з особливими освітніми потребами та асистентам вчителів. 

   Анкета для методистів методичних кабінетів складалася з 17 питань, для керівників навчальних закладів – 13, для класних керівників – 19, для батьків – 26, для асистентів вчителів – 17. Більшість запитань були аналогічними для всіх груп респондентів, задля проведення порівняльного аналізу відповідей і виявлення більш реальної картини дослідження.