Пошук по сайту

 

Корисні посилання

Моніторингове дослідження стану превентивної освіти дітей та учнівської молоді в навчальних закладах області

monitoring imageЗ метою отримання об’єктивної інформації стосовно ефективності профілактичної роботи щодо насильства та правопорушень серед учнівської молоді в навчальних закладах області, у квітні – травні 2015 року проведено ІІІ період моніторингового дослідження «Стан превентивної освіти дітей та учнівської молоді в навчальних закладах області», яке є логічним продовженням попередніх досліджень з питань превентивної освіти учнівської молоді.

 

 

Детальніше...



Моніторингове дослідження стану впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у загальноосвітніх навчальних закладах

   Відповідно до Закону України “Про основні засади розвитку інформаційного суспільства в Україні на 2007-2015 роки”, на виконання Указу Президента України від 30 вересня 2010 року № 926 “Про заходи щодо забезпечення пріоритетного розвитку освіти в Україні”, наказів Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 01.04.2011 № 302 “Про заходи щодо впровадження електронного навчального контенту”, від 14.12.2011 р. № 1431 «Про проведення моніторингового дослідження стану впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у загальноосвітніх навчальних закладах» та відповідно до наказів КОІППО імені Василя Сухомлинського від 28.03.2012 р. № 34 «Про проведення моніторингового дослідження стану впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у загальноосвітніх навчальних закладах області», від 30.03.2015 №21 «Про проведення ІV етапу моніторингового дослідження стану впровадження  інформаційно-комунікаційних технологій у загальноосвітніх навчальних закладах області» з метою вивчення стану створення сучасного навчального середовища у загальноосвітніх навчальних закладах України, впровадження в навчально-виховний процес інформаційно-комунікаційних технологій  у квітні 2015 року проведено ІV етап моніторингового дослідження стану впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у загальноосвітніх навчальних закладах.

   Моніторингове дослідження здійснювалось методом анкетування респондентів різних груп, відповідно до вибірки, визначеної МОН України. До анкетування залучено 41 вчитель молодших класів, а вчителів біології, хімії, основ здоров’я, іноземної мови, музичного мистецтва, художньої культури, української мови та літератури, керівників ЗНЗ по 44. До дослідження залучені Олександрівський та Світловодський райони, а також міста Знам'янка і Світловодськ.  

   Результати моніторингового дослідження (таблиці з узагальненими результатами) надіслані до відділу науково-методичного забезпечення моніторингових досліджень Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН України  у визначені терміни.

 


Результати ІІ етапу моніторингового дослідження стану позашкільної освіти та позакласної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах області у 2014-2015 н.р.

   На виконання наказу департаменту освіти і науки, молоді та спорту облдержадміністрації від 12.06.2013 р. № 347 «Про стан виконання обласної цільової соціальної програми розвитку позашкільної освіти та підтримки обдарованої молоді на період до 2014 року» та з метою вивчення стану позашкільної освіти та позакласної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах області було проведено ІІ етап моніторингового дослідження стану позашкільної освіти та позакласної роботи в позашкільних навчальних закладах області.

Наказ КЗ "КОІППО ім. В.Сухомлинського" "Про проведення ІІ етапу моніторингового дослідження стану позашкільної освіти та позакласної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах області у 2014-2015 н.р."

Узагальнені результати дослідження



Результати проведення моніторингового дослідження рівня навчальних досягнень учнів 9 (10)-х класів загальноосвітніх навчальних закладів Кіровоградської області з української мови, математики та історії України

   На виконання наказу управління освіти і науки облдержадміністрації від 01.03.2010 р. № 72 «Про вивчення рівня навчальних досягнень учнів загальноосвітніх навчальних закладів з української мови, математики та історії України» обласним навчально-методичним центром сучасних технологій оцінювання якості освіти було проведено моніторингове дослідження «Дослідження рівня навчальних досягнень учнів 9 (10)-х класів загальноосвітніх навчальних закладів Кіровоградської області з української мови, математики та історії України», мета якого є вивчення рівня сформованості в учнів 9-х класів умінь і навичок з української мови, математики та історії України в контексті готовності до навчання в старшій школі  та визначення основних чинників, які впливають на якість освіти випускників основної школи з української мови, математики та історії України.

Детальніше...



Результати моніторингового дослідження стану впровадження профільного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах Кіровоградської області

   На виконання Указу Президента України від 4 липня 2005 р. № 1013 «Про невідкладні заходи щодо забезпечення функціонування та розвитку освіти в Україні», завдань, поставлених Прем’єр-міністром України на нараді з керівниками загальноосвітніх навчальних закладів 01.10.2009 р., спільного наказу Міністерства освіти і науки України та Академії педагогічних наук України від 10.06.2008 р. № 510/55 «Про спільні заходи МОН та АПН України щодо створення системи моніторингових досліджень різних рівнів системи загальної середньої освіти», наказу управління освіти і науки облдержадміністрації від 01.03.2010 р. №73 «Про стан впровадження профільного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах» та з метою поліпшення якості загальної середньої освіти протягом 2010-2013 років було проведено моніторингове дослідження стану впровадження профільного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах області.

Детальніше...



Моніторинг якості загальної середньої освіти - 2013

   Міністерство освіти і науки України спільно з Національною академією педагогічних наук України з 12 листопада до 12 грудня 2013 року проводять моніторинг якості загальної середньої освіти за результатами навчання учнів у початковій та основній школі серед усіх учнів 5-х та 10-х класів загальноосвітніх навчальних закладів усіх типів і форм власності.

Детальніше...