Увага! Календар ЗНО-2019: 21.05 - математика, 23.05 - українська мова і література, 27.05 - іспанська, німецька, французька мови, 28.05 - англійська мова, 30.05 - фізика, 04.06 - історія України, 06.06 - біологія, 11.06 - географія, 13.06 - хімія

Пошук по сайту

 

Календар ЗНО-2019

  Основна сесія

21 травня

 

Математика

 

 

23 травня

 

 

Українська мова і література

 

27 травня

 

Іспанська, німецька, французька мови

 

 

28 травня

 

 

Англійська мова

 

 

30 травня

 

 

Фізика

 

 

04 червня

 

 

 Історія України

 

 

06 червня

 

 

Біологія

 

 

11 червня

 

 

Географія

 

 

13 червня

 

 

Хімія

 

 

 

Корисні посилання

Моніторингове дослідження стану впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у загальноосвітніх навчальних закладах

   Відповідно до Закону України “Про основні засади розвитку інформаційного суспільства в Україні на 2007-2015 роки”, на виконання Указу Президента України від 30 вересня 2010 року № 926 “Про заходи щодо забезпечення пріоритетного розвитку освіти в Україні”, наказів Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 01.04.2011 № 302 “Про заходи щодо впровадження електронного навчального контенту”, від 14.12.2011 р. № 1431 «Про проведення моніторингового дослідження стану впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у загальноосвітніх навчальних закладах» та відповідно до наказів КОІППО імені Василя Сухомлинського від 28.03.2012 р. № 34 «Про проведення моніторингового дослідження стану впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у загальноосвітніх навчальних закладах області», від 30.03.2015 №21 «Про проведення ІV етапу моніторингового дослідження стану впровадження  інформаційно-комунікаційних технологій у загальноосвітніх навчальних закладах області» з метою вивчення стану створення сучасного навчального середовища у загальноосвітніх навчальних закладах України, впровадження в навчально-виховний процес інформаційно-комунікаційних технологій  у квітні 2015 року проведено ІV етап моніторингового дослідження стану впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у загальноосвітніх навчальних закладах.

   Моніторингове дослідження здійснювалось методом анкетування респондентів різних груп, відповідно до вибірки, визначеної МОН України. До анкетування залучено 41 вчитель молодших класів, а вчителів біології, хімії, основ здоров’я, іноземної мови, музичного мистецтва, художньої культури, української мови та літератури, керівників ЗНЗ по 44. До дослідження залучені Олександрівський та Світловодський райони, а також міста Знам'янка і Світловодськ.  

   Результати моніторингового дослідження (таблиці з узагальненими результатами) надіслані до відділу науково-методичного забезпечення моніторингових досліджень Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН України  у визначені терміни.

 


Результати ІІ етапу моніторингового дослідження стану позашкільної освіти та позакласної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах області у 2014-2015 н.р.

   На виконання наказу департаменту освіти і науки, молоді та спорту облдержадміністрації від 12.06.2013 р. № 347 «Про стан виконання обласної цільової соціальної програми розвитку позашкільної освіти та підтримки обдарованої молоді на період до 2014 року» та з метою вивчення стану позашкільної освіти та позакласної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах області було проведено ІІ етап моніторингового дослідження стану позашкільної освіти та позакласної роботи в позашкільних навчальних закладах області.

Наказ КЗ "КОІППО ім. В.Сухомлинського" "Про проведення ІІ етапу моніторингового дослідження стану позашкільної освіти та позакласної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах області у 2014-2015 н.р."

Узагальнені результати дослідження



Результати проведення моніторингового дослідження рівня навчальних досягнень учнів 9 (10)-х класів загальноосвітніх навчальних закладів Кіровоградської області з української мови, математики та історії України

   На виконання наказу управління освіти і науки облдержадміністрації від 01.03.2010 р. № 72 «Про вивчення рівня навчальних досягнень учнів загальноосвітніх навчальних закладів з української мови, математики та історії України» обласним навчально-методичним центром сучасних технологій оцінювання якості освіти було проведено моніторингове дослідження «Дослідження рівня навчальних досягнень учнів 9 (10)-х класів загальноосвітніх навчальних закладів Кіровоградської області з української мови, математики та історії України», мета якого є вивчення рівня сформованості в учнів 9-х класів умінь і навичок з української мови, математики та історії України в контексті готовності до навчання в старшій школі  та визначення основних чинників, які впливають на якість освіти випускників основної школи з української мови, математики та історії України.

Детальніше...



Результати моніторингового дослідження стану впровадження профільного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах Кіровоградської області

   На виконання Указу Президента України від 4 липня 2005 р. № 1013 «Про невідкладні заходи щодо забезпечення функціонування та розвитку освіти в Україні», завдань, поставлених Прем’єр-міністром України на нараді з керівниками загальноосвітніх навчальних закладів 01.10.2009 р., спільного наказу Міністерства освіти і науки України та Академії педагогічних наук України від 10.06.2008 р. № 510/55 «Про спільні заходи МОН та АПН України щодо створення системи моніторингових досліджень різних рівнів системи загальної середньої освіти», наказу управління освіти і науки облдержадміністрації від 01.03.2010 р. №73 «Про стан впровадження профільного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах» та з метою поліпшення якості загальної середньої освіти протягом 2010-2013 років було проведено моніторингове дослідження стану впровадження профільного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах області.

Детальніше...



Моніторинг якості загальної середньої освіти - 2013

   Міністерство освіти і науки України спільно з Національною академією педагогічних наук України з 12 листопада до 12 грудня 2013 року проводять моніторинг якості загальної середньої освіти за результатами навчання учнів у початковій та основній школі серед усіх учнів 5-х та 10-х класів загальноосвітніх навчальних закладів усіх типів і форм власності.

Детальніше...