Пошук по сайту

 

Корисні посилання

Моніторингове дослідження стану впровадження ІКТ

Наказ МОН від 14 лютого 2011 року № 1431 "Про проведення моніторингового дослідження стану впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у загальноосвітніх навчальних закладах"

Наказ КОІППО від 28 березня 2012 року № 34 "Про проведення моніторингового дослідження стану впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у загальноосвітніх навчальних закладах області"

Інструктивно-методичні рекомендації для районного, міського координатора щодо проведення моніторингового дослідження “Стан впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у загальноосвітніх навчальних закладах”

Інформаційна довідка до пакета матеріалів за результатами моніторингового дослідження «Стан впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у загальноосвітніх навчальних закладах»

Інструктивно-методичні рекомендації для інтерв’юера (вчителя), який проводить опитування учнів 9-х класів, що беруть участь у моніторинговому дослідженні

Анкети для опитування та узагальнені результати дослідження



«Науково-методична підготовка з питань організації та проведення моніторингових досліджень якості освіти»



 8 листопада 2011 року на базі КОІППО імені Василя Сухомлинського відбувся обласний семінар методистів районних, міських МК(центрів), відповідальних за проведення моніторингових досліджень з проблеми: «Науково-методична підготовка з питань організації та проведення моніторингових досліджень якості освіти».
Засідання було присвячене питанням « Особливості національної моделі оцінювання якості освіти: рейтингова система та портфоліо».
(Матеріали семінару)


Проведено III етап моніторингового дослідження стану впровадження профільного навчання

  4-5 жовтня 2011 року проведено III етап моніторингового дослідження стану впровадження профільного навчання (наказ Кіровоградського обласного інститут післядипломної педагогічної освіти імені В. Сухомлинського від 12.09.2011 р. № 75 «Про проведення ІІІ етапу пілотного моніторингового дослідження стану впровадження профільного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах області»). У дослідженні взяли участь учні 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів Бобринецького, Гайворонського, Добровеличківського, Долинського, Олександрійського районів та міста Кіровограда.