Увага! Календар ЗНО-2019: 21.05 - математика, 23.05 - українська мова і література, 27.05 - іспанська, німецька, французька мови, 28.05 - англійська мова, 30.05 - фізика, 04.06 - історія України, 06.06 - біологія, 11.06 - географія, 13.06 - хімія

Пошук по сайту

 

Календар ЗНО-2019

  Основна сесія

21 травня

 

Математика

 

 

23 травня

 

 

Українська мова і література

 

27 травня

 

Іспанська, німецька, французька мови

 

 

28 травня

 

 

Англійська мова

 

 

30 травня

 

 

Фізика

 

 

04 червня

 

 

 Історія України

 

 

06 червня

 

 

Біологія

 

 

11 червня

 

 

Географія

 

 

13 червня

 

 

Хімія

 

 

 

Корисні посилання

Моніторинг якості освіти: основні поняття та технологія реалізації. Індикатори та критерії оцінювання якості освіти в моніторингових дослідженнях.

 

20 квітня 2016 року на базі Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського відбувся постійно діючий семінар спеціалістів відділів, управлінь освіти; методистів методичних кабінетів (центрів) відділів, управлінь освіти райдержадміністрацій, міських рад, які відповідають за проведення моніторингових досліджень.


   Проблема семінару: «Моніторинг якості освіти: основні поняття та технологія реалізації. Індикатори та критерії оцінювання якості освіти в моніторингових дослідженнях»


   Мета семінару: «Формування професійних компетенцій методистів щодо проведення моніторингових досліджень»

   До участі в семінарі були запрошені методисти відділів, управлінь освіти райдержадміністрацій, міських рад, відповідальні за проведення моніторингових досліджень Кіровоградської області.


   Під час роботи семінару висвітлювались питання : «З досвіду роботи районного методичного кабінету відділу освіти Новомиргородської райдержадміністрації з питань організації та проведення моніторингових досліджень» ( методист РМК Новомиргородського району Козак Ю. О.)

   В ході роботи завідувачем відділу моніторингових досліджень (Злепко Д.Б.) було проведено лекційне заняття «Моніторинг якості освіти: основні поняття та технологія реалізації. Індикатори та критерії оцінювання якості освіти в моніторингових дослідженнях».

   Методист відділу моніторингових досліджень (Гулка О.М.) виступила з питання «Результати ІІІ етапу моніторингового дослідження стану позашкільної освіти та позакласної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах».

   Завідувач обласного навчально-методичного центру сучасних технологій оцінювання якості освіти Корж Л.Ф. повідомила про організацію і проведення міжнародного дослідження якості освіти PISA-2018 в Україні.