Увага! На сайті розміщено статистичні матеріали ЗНО-2017 (результати) в Кіровоградській області

Пошук по сайту

 

Корисні посилання

ІІ етап апробації нового формату завдань з іноземних мов

   27 квітня 2017 року відбувся ІІ етап апробації нового формату завдань для сертифікаційних робіт зовнішнього незалежного оцінювання з іноземних мов на базі таких навчальних закладів:

  1. Комунальний заклад «Навчально-виховне об’єднання «Багатопрофільний ліцей - фізико-математична школа - загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №18 – центр дитячої та юнацької творчості «Надія» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області»;
  2. Комунальний заклад «Навчально-виховне об’єднання № 25 «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, природничо-математичний ліцей, центр позашкільного виховання «Ліра» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області»;
  3. Комунальний заклад «Педагогічний ліцей Кіровоградської міської ради Кіровоградської області»;
  4. Новомиргородська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 Новомиргородської районної ради Кіровоградської області;
  5. Новомиргородська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3 Новомиргородської районної ради Кіровоградської області;
  6. Навчально-виховний комплекс «Олександрійський колегіум – спеціалізована школа» Олександрійської міської ради Кіровоградської області;
  7. Навчально-виховний комплекс «Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів № 9 – спеціалізована школа» Олександрійської міської ради Кіровоградської області.

   Апробація проходила у рамках підготовки до впровадження зовнішнього незалежного оцінювання з іноземних мов із використанням дворівневих (В1 і В2) предметних тестів із завданнями нового формату (аудіювання).

   Предметні тести рівня В1 складали випускники, які вивчали іноземну мову на рівні стандарту або академічному рівні, тести рівня В2 – випускники, які вивчали іноземну мову на профільному рівні. 

   Головна мета аудіювання – перевірити сформованість в абітурієнтів умінь і навичок, необхідних для сприйняття інформації опосередковано (в аудіозапису): розуміти основний зміст текстів, вибирати необхідну інформацію з прослуханого, повністю розуміти текст на слух.